De Vereniging

Het doel van de ondernemersvereniging is het vertegenwoordigen van economische en sociale belangen van ondernemers.

De Vereniging

Het doel van de ondernemersvereniging is het vertegenwoordigen van economische en sociale belangen van ondernemers door:

• Een gesprekspartner te zijn voor de ondernemers en de overheid zoals de Gemeente Ronde Venen
  • De gezamenlijke belangen van ondernemers te vertegenwoordigen bij overheid en semi-overheid
  • Het organiseren van netwerkbijeenkomsten met onderlinge commerciële samenwerking als doel
  • Het promoten van bedrijven in de regio via diverse media

Regels

Eigenlijk heel simpel, de ondernemersvereniging behandelt en behartigt speerpunten voor alle ondernemers, niet voor individuen.

Structuur

De ondernemersvereniging is verdeeld in 4 hoofdgroepen:

Lidmaatschap

Het lidmaatschap is voor iedere ondernemer uit Vinkeveen of die daar een aanzienlijk belang heeft. Het lidmaatschap bedraagt € 125,00 per jaar.